Sveriges o Min dag

Ja må hon leva ja må hon leva.........hurra hurra hurra hurra!! Cornelia hade dock
lagt till ett år på mig på mitt kort. Kan återanvändas nästa år m a o.

En paketinslagerska som lagt ner tid o sin själ på att lura sin mamma att det
bara var ett litet paket längst in i det stora. 

Dax att duka upp till lite firande av mig o nationaldagen, som kändes
närmre hjärtat än vanligt detta utlandsår

Det blev en tårta till slut. Det var mycket som inte pekade på det några timmar
tidigare. Kakmixen - ja det blev en kakmix då jag inte hittade potatismjöl- ville
inte och smulade sig ngt alldeles otroligt. Den hemgjorda vaniljkrämen blev rinnig. Grädden
ville inte stelna......men här är den tillslut och god blev den. 

Till tårtan blev det champange mmmmmm

Teodor o Lovisa

Cornelia Sandar och Klara bakom läsken.

Äntligen blev det tårta! Klara väntade läääännnge på den.




Filmvisning i ena rummet 

Dagen innehöll även dans och underhållning

Mem, Johan, Jag o Rickard festar vidare

En liten svenska som gav upp festen efter en lång dag



Adam o Johan kollar in resmål i världen innan kvällen var till ända.
Kan tillägga att en viss familj försov sig idag och vaknade 9.30....och det var inte vi ;0)

1 kommentar:

  1. VIlken bra födelsedag & nationaldag ni haft!!! HÄRLIGT!! STOR KRAM

    SvaraRadera