Mmmmm

Hemmixad blåbärsmilkshake

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har läst mycket om eran vistelse i Dubai. Men nu verkar ni har flyttat hem igen. Jag skall dit i sept och undrar om fantastiska saker man bara inte får missa. Är inne på någon form av ökentur men är lite rädd för att åka jeep då jag lätt blir illamående =( Kanske kan testa mina åksjuke band. men skulle nog föredra att rida på häst eller kamel. Men det är kanske för varmt vid denna tiden. Hur upplevde du jeep turen? Vad mera får man inte missa?
    Vore jättesnällt om du ville komma med tips och idéer.
    Mvh
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack. Nej jag är kvar. Familjen är bara hemma över sommaren.

    Jeepturen är superrolig men kan vara illamående-framkallande. Prova du med ett åksjukeband. Då brukar det även ingå kamelridning och middag. Kan dock vara lite varmt , men värt det.

    Du får inte missa Burj Kalifa, världens högsta byggnad. Man måste köpa biljett minst 4 dagar innan man vill åka upp annars blir det DYRT. Kolla på hemsaidan. När du ändå är där, kolla in Dubai mall )en av världens största köpcenter) och fontänen efter klockan 18.

    Gamla stan är såklart rolig och mer gammal arabisk.

    Lycka till och ha så kul!

    SvaraRadera